Jak wypromować swoją markę w Internecie? Bez wątpienia trzeba zaistnieć w social mediach. Warto założyć profesjonalne konto na Facebooku i prowadzić dzięki niemu różnorodne kampanie marketingowe. Jak wygląda takie działanie w praktyce? Czy można obsługiwać stronę firmową samodzielnie, czy lepiej zdecydować się na pomoc ekspertów?
Założenie profilu jest darmowe i zajmuje zaledwie chwilę. Należy wybrać odpowiednią kategorię działalności, wpisać nazwę firmy oraz zaakceptować regulamin serwisu. Trzeba dobrze zastanowić się nad estetyką swojej strony. Powinna być starannie dopracowana, zatem istotny jest dobór atrakcyjnego zdjęcia profilowego i tła. Klienci często poszukują też informacji kontaktowych, jak numer telefonu oraz adres siedziby usługodawcy. Dalsza obsługa Facebooka powinna obejmować:
- regularne zamieszczanie postów, najlepiej według ścisłego harmonogramu obejmującego konkretne dni i godziny,
- odpowiadanie na komentarze pozostawiane pod postami,
- wchodzenie w reakcje z innymi profilami na mediach społecznościowych,
- śledzenie statystyk oraz sprawdzanie skuteczności podejmowanych przez siebie działań,
- wdrażanie różnorodnych akcji marketingowych, na przykład konkursów dla fanów lub rozpoczynanie płatnych kampanii.
Serwis oferuje specjalistyczny panel do planowania postów i analizowania ich odbioru przez użytkowników. Zrozumienie przedstawianych na wykresach parametrów wymaga nieco czasu oraz wiedzy. Między innymi z tego względu dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z profesjonalnej agencji social media. Ofertę takiego usługodawcy przedstawiono na stronie internetowej pod adresem e-kjstudio.pl.
Eksperci opracują profesjonalną treść postów, która angażuje sprecyzowane grupy docelowe i zwiększa popularność strony. Zajmą się też dostarczaniem atrakcyjnych wizualnie grafik i filmików. Będą dążyć nie tylko do zwiększenia liczby odsłon profilu, ale także pozyskania stałych fanów. Osoby, które regularnie śledzą działalność firmy na Facebooku, mogą stać się lojalnymi klientami i przynieść marce wiele korzyści.
Jest wiele powodów, dla których warto wdrażać kampanie marketingowe w mediach społecznościowych. Dzięki nim można realnie poprawić wyniki sprzedaży towarów i usług oraz wyróżnić się wśród konkurencji. Zlecenie obsługi konta na Facebooku ekspertom jest opłacalne i przynosi zyski.
Firmy według kategorii
Atrakcje turystyczne i noclegi
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Katalog produktów i usług dla każdego
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Transport dla Ciebie i firmy
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Baza kursów i szkoleń
Hodowla i rolnictwo
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Baza organizacji i stowarzyszeń
Imprezy, śluby, okazje - baza produktów i usług